کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سیال صنعت کاوان جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و توسط بار بری ارسال شود(هزینه باربری در صورت مشکل داشتن اجناس با شرکت سیال صنعت کاوان خواهد بود ولی اگر مرجوعی بدون مشکلات فنی صورت پذیرد هزینه ارسال با خریدار محترم می باشد)

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، درخواست خود را ثبت کنید.

– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

-تماس تلفنی با بخش پشتیبانی

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.