شیر آتشنشانی (Hydrant valve)

شیر آتشنشانی

شیر آتشنشانی ابزاریست که برای مقابله با آتش سوزی استفاده می شود و در دسته شیرآلات صنعتی قرار دارد. آنها معمولاً به راحتی در خیابان ها پیدا می شوند . اولین Hydrant Valve ثبت شده در فیلادلفیا بود

اساساً یک خروجی با دریچه ای است که آب را به پمپ های آتشنشانی می دهد.هیدرانت ها دستگاه هایی برای استخراج آب از خطوط لوله و سیستم های توزیع آب هستند. در صورت بروز آتش سوزی، می توانند تامین آب سریع را تضمین کنند.

Hydrant Valve ایستاده تر

معمولاً در مناطقی که از نظر یخ زدگی مشکلی ندارد استفاده می شود. در این نوع از سیستم های شیر آتشنشانی، آب در قسمت فوقانی شیر قرار دارد. در نتیجه به یخ زدگی در دماهای سرد حساس است.نکته دیگر در مورد این شیرها این است که شامل آب تحت فشار می باشند و فقط با باز کردن شیر نیز می توان از آنها استفاده کرد

Hydrant Valve ایستاده خشک

آب در زیر زمین در یک سیستم هیدرانت خشک ذخیره می شود. در مکان های سرد، دمای زمین اغلب بیشتر از دمای سرد اطراف است. در نتیجه این طرح می تواند از خطر یخ زدگی جلوگیری کند. هنگامی که آتش نشانان نیاز به استفاده از سیستم هیدرانت خشک دارند، دریچه ای را در بالای هیدرانت باز می کنند و شلنگ خود را داخل آن می کنند. در نتیجه دریچه تخلیه داخل هیدرانت باز می شود. این اجازه ورود آب را می دهد که آتش نشان ها می توانند از آن برای خاموش کردن آتش استفاده کنند.

 

 

برای اطلاع از قیمت و مشاوره رایگان قبل از خرید ، درخواست خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید.کارشناسان ما در اولین فرصت باشما تماس خواهند گرفت.

فرم درخواست قیمت