اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر7 روز پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

بله در صورت معیوب نشدن و تغییر نکردن سریال نامبر و هیت نامبر کالا،تا 7 روز امکان بازگردانی کالا می باشد

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

تا زمانی که جواب تست محصول از ازمایشگاه اماده شود شما فرصت برای مرجوع کردن کالا را دارید

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های  سیال صنعت کاوان بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.و در صورتی که اجناس دریافتی تستهای مربوطه را پاس نکنند شرکت سیال صنعت کاوان موظف است مبلغ دریافتی را عودت دهد و یا به درخواست مشتری جنس جدید برایش ارسال می شود و در صورت پاس نشدن هر نوع تست هزینه آن تست توسط شرکت پرداخت خواهد شد

در چه مواقع و شرایطی امکان انتخاب شعب حضوری وجود ندارد؟

در تعطیلات رسمی و روزهای تعطیل

امکان تغییر بازه ارسال سفارشات حضوری وجود دارد؟

بله محدودیتی برای دریافت سفارشات به صورت حضوری  در ساعات اداری وجود ندارد

سفارش تا چند روز در شعب حضوری باقی می ماند و تا چه مدت پس از بازه امکان مراجعه برای دریافت وجود دارد ؟

پس از دریافت سفارش در شعبه مورد نظر، ایمیلی مبنی بر زمان مراجعه به شعب حضوری ارسال می گردد. (امکان دریافت سفارش در 30  روز کاری وجود دارد)

آیا تحویل حضوری در روزهای تعطیل نیز انجام می شود؟

خیر تنها در روزهای شنبه تا پنجشنبه امکان تحویل حضوری وجود دارد

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

 

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

 

وارد فروشگاه اینترنتی سیال صنعت کاوان شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.همچنین مرحله به مرحله وضعیت سفارش شما برایتان ایمیل خواهد شد

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

چطور به حساب شرکت سیال صنعت کاوان پول واریز کنم؟

 

بنابر هر دلیلی نیاز داشتید واریز مستقیم به حساب سیال صنعت انجام دهید، شما میتوانید با هماهنگی همکاران مرکز تماس مبلغ خود را به  شماره شبا IR980700001000228900219001 به نام شرکت سیال صنعت کاوان واریز نمایید.

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود

چگونه میتوانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

 

سیال صنعت کاوان جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، برای مشتریانی که به دلایل مختلف شرایط حضور در آدرس خود برای دریافت سفارش را ندارند، امکان دریافت حضوری کالا را فراهم کرده است

پس از افزودن کالا به سبد خرید در مرحله دوم ثبت سفارش “زمان و نحوه ارسال”، امکان انتخاب آدرس مراکز تحویل حضوری نمایش داده می‌شود

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش می توانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ; شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک ) رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده) تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

هزینه ی ارسال در سیال صنعت چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس فاصله از تهران متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش های من “و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی “مشاهده فاکتور” تصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. همچنین با تماس تلفنی نیز امکان لغو وجود دارد و طی 24 ساعت مبلغ واریزی برگشت داده می شود

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر پرداخت باید یا یه صورت انلاین و یا واریز به حساب قبل از بارگیری انجام شود

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم

سفارش در روز و ساعت مورد نظر شما به دستتان خواهد رسید

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله تمام اقلام نا موجود در سایت را می توانید هم به صورت تلفنی و هم به صورت ارسال لیست خرید سفارش دهید

چطور درسیال صنعت سفارش خود را ثبت کنم ؟

 

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و یا از طریق فرم لیست خرید سفارش خود را ارسال کنید

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

 

به دو صورت واریز به حساب و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است به دلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد ، در این صورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد.

بعد از ثبت نهایی سفارش ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

بعد از ثبت نهایی در ساعات اداری ،سفارش شما همان روز ارسال خواهد شد در غیر این صورت روز بعد ارسال می گردد

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در فاکتور را بدهم ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله شما می توانید هم در فروشگاه اینترنتی سایت درخواست خرید خود را ارسال کنید و هم به صورت تلفنی سفارش خودتون را ثبت نمایید

ارسال سفارشات چگونه است؟

بنا به حجم و مقدار بار ارسالی توسط وانت،نیسان،خاور،تک و تریلی ارسال خواهد شد و ارسال برای سفارشات بالای صد میلیون تومان رایگان و در غیر این صورت به صورت پس کرایه می باشد

چگونه می‌توانم پروفایل بسازم؟

در وب‌سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. می‌توانید با استفاده از شماره موبایل و ایمیل ، ثبت‌نام خود را انجام دهید.